Content is king - te słowa mogliśmy przeczytać już w 1996 roku w felietonie Billa Gatesa zamieszczonym na stronie internetowej Microsoftu. Od tego czasu nic się nie zmieniło. Treść w intrenecie króluje, kreuje, motywuje i sprzedaje. Ile kosztują usługi copywriterskie?
Dowiedz się więcejO mnie
Jeśli tu jesteś, to prawdopodobnie poszukujesz specjalisty z zakresu content marketingu. Nazywam się Anna Kowalczyk i opowiem Ci, czym się zajmuje, dlaczego warto skorzystać z usług content managera i ile to może kosztować.
Jestem absolwentką specjalizacji dziennikarskiej i komunikacji społecznej UŁ. Przez kilka lat pracowałam jako content manager w agencji interaktywnej związanej z portalem Spider’s Web, a wśród moich zadań była współpraca z programistami, UX designerami, grafikami i copywriterami. Napisałam setki tekstów użytkowych, blogowych, recenzji, wspierałam marki w budowaniu ich stron internetowych tworząc dla nich teksty, które sprzedają. Jednocześnie prowadziłam ich strony w mediach społecznościowych tworząc ciekawy i angażujący content.
Dziś prowadzę własną agencję i mogę Cię zapewnić, że zorganizowana i zespołowa praca potrafi zmienić marketing w czystą przyjemność. Tylko pełne zaangażowanie jest gwarancją zrozumienia specyfiki działalności i przełożenia jej na wymierne efekty. Doświadczają tego klienci, którzy współprowadzą ze mną swoje marki.