The power of words

O mnie

Jeśli tu jesteś, to prawdopodobnie poszukujesz specjalisty z zakresu content marketingu. Nazywam się Anna Kowalczyk i opowiem Ci, czym się zajmuje, dlaczego warto skorzystać z usług content managera i ile to może kosztować.

Jestem absolwentką specjalizacji dziennikarskiej i komunikacji społecznej UŁ. Przez kilka lat pracowałam jako content manager w agencji interaktywnej związanej z portalem Spider’s Web, a wśród moich zadań była współpraca z programistami, UX designerami, grafikami i copywriterami. Napisałam setki tekstów użytkowych, blogowych, recenzji, wspierałam marki w budowaniu ich stron internetowych tworząc dla nich teksty, które sprzedają. Jednocześnie prowadziłam ich strony w mediach społecznościowych tworząc ciekawy i angażujący content. 

Dziś prowadzę własną agencję i mogę Cię zapewnić, że zorganizowana i zespołowa praca potrafi zmienić marketing w czystą przyjemność. Tylko pełne zaangażowanie jest gwarancją zrozumienia specyfiki działalności i przełożenia jej na wymierne efekty. Doświadczają tego klienci, którzy współprowadzą ze mną swoje marki.

Oferta