Ten typ rozwiązania idealnie pasuje klientom, którzy nie szukają wsparcia w budowaniu swoich mediów społecznościowych, ale wiedzą, że pewne elementy wymagają poprawy i instrukcji wdrożenia zmian. I chociaż audyt mediów społecznościowych może budzić pewien przestrach, to przyniesie same plusy:
- umożliwi poszerzenie grona odbiorców,
- zaktywizuje zebraną społeczność,
- zwiększy widoczność marki w sieci,
- przełoży się na realny zysk ze sprzedaży towarów i usług,
- da Ci świadomość, jak działają media społecznościowe i pomoże zrozumieć, dlaczego warto w nie inwestować,
- zewnętrzny audytor spojrzy świeżym okiem na dotychczasowe działania i sprawdzi, czy komunikacja firmy jest ciekawa i czytelna dla odbiorców.
Pakiet mini audyt mediów społecznościowych:
- jeden kanał komunikacji np. Facebook, Instagram, YouTube, newsletter.
Cena od 249 zł netto
Pakiet medium audyt mediów społecznościowych:
- trzy kanały komunikacji np. Facebook, Instagram, YouTube, newsletter.
Cena od 599 zł netto
Pakiet maxi:
- trzy kanały komunikacji np. Facebook, Instagram, YouTube, newsletter.
- audyt strony www, sklepu internetowego lub bloga.
Cena od 899 zł netto
Godzina indywidualnych konsultacji
Cena od 159 zł
Wystawiam faktury VAT